Pasak TEC Infrastructure projekto statybos darbų organizavimo dalies vadovo Romo Duliebos, plieninis tiltas bus montuojamas dalimis vienu metu, vykdant statybą iš abiejų Nemuno krantų. Tai bus naujoji Kauno miesto jungtis – moderniausias pėsčiųjų ir dviračių tiltas Lietuvoje. Atidarymo šventėje dalyvavo ir TEC Infrastructure generalinis direktorius Vaidas Laukaitis, kartu su kitais ceremonijos dalyviais įkasęs simbolinę laiko kapsulę. “TEC Infrastructure ir KILD architektai įdėjo daug darbo ir stengėsi, kad miestas būtų gražesnis. Sukurti du unikalūs tiltai, kurių vienas šiai dienai jau pastatytas, o kitą pradėsime statyti. Subūrėme stiprią komandą ir džiaugiamės, kad galime prisidėti prie Kauno gerovės kūrimo.“ – renginyje kalbėjo V. Laukaitis.
Kauno miesto savivaldybės teigimu, naujasis tiltas užtikrins patogų susisiekimą tarp miestui aktualių lokacijų: „Mokslo salos“ muziejaus, Žalgirio arenos, Nemuno salos parko bei kitoje upės pusėje planuojamo statyti Mikalojaus Konstantino Čiurlionio koncertų centro. Tačiau tai – ne vienintelė priežastis, kodėl nuspręsta šioje vietoje nutiesti naują tiltą. Pasak Kauno mero Visvaldo Matijošaičio, tiltas yra itin svarbus ir dėl kairiajame Nemuno krante vykstančios urbanizacijos, kur šiuo metu vystomas naujas daugiabučių kvartalas.
Tilto statybų sutarties kaina siekia 14,4 mln. eurų. Statybų darbai finansuojami Europos Sąjungos ir Kauno miesto lėšomis. Jungtį suprojektavo TEC Infrastructure specialistų komanda ir „KILD“ architektai (aut. Petras Išora Lozuraitis, Ivane Ksnelashvili, D.Daunys), o statybų darbus atlieka „Kauno tiltai“, pagal žiemos pabaigoje pasirašytą sutartį. Skelbiama, kad naujasis tiltas savo dizainu primins jau pastatytą mažesnį pėsčiųjų tiltą į Nemuno salą ties I. Kanto gatve. Statybos darbų pabaiga numatyta 2026 metų pabaigoje.