Prenumeruoti naujienlaiškį
Užsisakykite TEC įmonių grupės naujienas.
Susipažinau su įmonės privatumo politika ir sutinku gauti naujienlaiškį.

Pirmą kartą Kauno oro uoste – ryšių, navigacijos ir oro eismo stebėjimo įrenginių vertinimas

2019 lapkričio 20

TEC grupės įmonė TEC Infrastructure pasirašė bendradarbiavimo sutartį su valstybės įmone Lietuvos oro uostai, pagal kurią atliks ryšių, navigacijos ir oro eismo stebėjimo vertinimą Kauno oro uosto teritorijoje. Kita TEC įmonių grupės narė – TEC Consulting šiame oro uoste yra atsakinga už statomo Airijos bendrovės „MAAS Aviation“ orlaivių dažymo angaro rangą.

Pagal sutartį su Lietuvos oro uostais, TEC įmonių grupės specialistai surinks ir konsoliduos ryšių, navigacijos ir oro eismo stebėjimo įrenginių informaciją: aerodromo išdėstymo planus, siūlomus plėtros planus, informaciją apie pastatus, galinčius turėti įtakos radijo navigacinių sistemų (RNS) įrangos signalams, informaciją apie esamas ir būsimas RNS, oro navigacijos informacines publikacijas, skrydžių ataskaitas. Taip pat bus analizuojamos kliūčių ribojimo plokštumos, statomo „MAAS Aviation“ angaro įtaka tikslaus artėjimo tūpti sistemai (angl. ILS – Instrumental Landing System), vertinamos tolesnės ILS plėtros galimybės.

„Prieš pradėdami orlaivių dažymo angaro statybas Kauno oro uosto teritorijoje, iškėlėme klausimą dėl jo įtakos ILS ir Lietuvos oro uostų atstovams pasiūlėme atlikti ryšių, navigacijos ir oro eismo stebėjimo įrenginių vertinimą – jis populiarus vykdant statybas civilinės aviacijos teritorijose, kur saugumo klausimas – pats svarbiausias“, – pasakoja TEC Consulting projektų vadovas Vaidotas Pocius.

Pagal gautus vertinimo rezultatus Lietuvos oro uostai galės identifikuoti naujų pastatų, kylančių Kauno oro uosto teritorijoje, įtaką navigacijos sistemoms, galimas rizikas bei imtis priemonių, leisiančių išvengti galimų oro eismo trikdžių, taip Kauno oro uoste užtikrinant didelių lėktuvų eismą net prasto matomumo sąlygomis.

V. Pocius pasakoja, kad tai pirmas kartas, kai tokio pobūdžio darbai atliekami Kauno oro uoste. Ryšių, navigacijos ir oro eismo stebėjimo įrenginių vertinimą TEC Infrastructure suplanavusi atlikti iki 2020 metų, darbams pasitelkti ir šios srities konsultantai iš Vokietijos. „MAAS Aviation“ orlaivių dažymo angaro statybos, už kurias atsakinga bendrovė, numatytos baigti iki 2020 m. pabaigos.

Statybų projektų valdymas specialistų rankose – nauda užsienio investuotojams
Jokšų tilto per Klaipėdos (Karaliaus Vilhelmo) kanalą rekonstrukcijai – atviras kelias